som ett brev på posten

"Could be the best thing, or the worst. Could be both a blessing and a curse"

Det känns som om jag är med i OC eller något. Ni vet ibland när man tänker "om mitt liv hade varit en film så hade skulle det där hända". Allt det där, det händer mig. Väldigt förvirrande, väldigt spännande. Om någon tevesnubbe helt random skulle läsa det här och tycker det låter intressant på något sätt, lämna en kommentar så kan jag berätta mera. Det vore ju pricken över i. Körsbäret på glassen, att någon tevesnubbe faktiskt skulle läsa det här.

Jag vet att mänskligt drama egentligen är fullständigt onödigt, men samtidigt fullständigt oundvikligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

passa på att ställa frågor i frågestunden i vår blogg! :) endast frågor till mig.

2008-05-18 @ 20:43:15
URL: http://remind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0