Rough.

Jobbig dag.
Blir väckt av att min mobiltelefon vibrerar. Jehovas vittnen ringer inte bara på dörrar utan ringer även telefonsamtal numera! Skönt sätt att börja dagen på; "psalm 21 johannes döparen ngnting vem bryr sig?". Jag är förfan hedonistisk ateistisk buddhist!? (tror jag är den enda i mitt någotsånär paradoxala slag)
Jag kontrade G's (som hon heter) "tänk vad skönt att leva i all evighet i frid och lycka" med "Jag vill inte leva i all evighet, jag tror det skulle bli jävligt långtråkigt, och såkallad evig lycka kommer enbart att resultera i apati". 
                                                                                                 (4th dimensional transition)
Sedan pantaburkar, (somsagt), besök på Ica Maxi, och jobb. Det är jobbigt att jobba. Iallafall när man har bråkiga kunder och pms. Och mycket att göra. Och infektion i kroppen. Och sömnbrist.

Jag hade nämligen besök inatt. _Halvmåne?

Kommentarer
Postat av: Wraith

Svar: Haha, det är lugnt. Du är min enda kommenterare, bra att ha ;)

Nej jag ska tyvärr inte på några festivaler i år. Du ska, antar jag då?

2009-06-30 @ 08:54:32
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: Wraith

Svar: Kul! Hoppas det blir bra väder, (för en gångs skull?)

Tror inte jag skulle överleva så bra på Hultsfred, Roskilde eller liknande. Jag är liten och ganska ömtålig och lite skygg för alkoholpåverkade personer. Låter som jag beskriver en chihuahua ungefär...

2009-06-30 @ 16:35:20
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: anna

det borde överhuvudtaget inte vara okej att ringa människor som sover. och helvete vad jobbigt att leva förevigt plus att jag inte tror på lycka som ett tillstånd man kan leva i lääänge det är typ en sockerkick.

2009-07-05 @ 17:09:02
URL: http://aaccz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0