The end of an era.

Det var de där coola kidsen som började spela gitarr innan de kunde gå. Som hängde i replokalen sedan de var tretton bast. Som lät som en produkt redan vid 14. De som redan då visste att de skulle gå på den där skolan, som jag aldrig ens vågade drömma om att jag skulle lyckas komma in på (okej, åtminstone 2 av dem). De som alla sa att, "dom där, dom kommer lyckas". Och det kommer de fortfarande, såklart, visst. Bara inte tillsammans. Jag vet inte varför jag känner mig så berörd av just detta, men, det är bara ännu en påminnelse om att livet konstant förändras, och att ingenting går som vi faktiskt riktigt tänkt oss. Och det skrämmer mig.


Damer och herrar. 12stitches has left the building.
http://www.myspace.com/12stitchesswe



                                                                                                                     (Bild tagen från myspace.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0